Farmabuddy met online communicatie platform
Digitaal communiceren met cliënten maakt het mogelijk dat je als zorgverlener ook bij de cliënten kan zijn, of kan komen op momenten en plaatsen die in de huidige setting niet mogelijk zijn. Een gedeeld dossier waarin cliënt en zorgverlener samen werken en communiceren draagt bij aan het ontstaan en groeien van vertrouwen. Een relationele verbinding tussen cliënt en zorgverlener, die bijdraagt aan betere zorg. Een relationele verbinding maakt digitaal communiceren via bijvoorbeeld chat, beeldbellen mogelijk en waardevol. Eenvoudig vragen kan beantwoorden, toe kan lichten en te duiden. En bovenal gerust kan stellen. Slimme technologie – zoals het platform dat wij gaan implementeren – kan de administratieve last tot een absoluut minimum reduceren. Waarin wij als farmabuddy’s samen met de cliënt werken. Digitaal op afstand, en bij cliënten thuis als de situatie daar om vraagt. Zo willen we de cliënt helpen, coachen om zelf meer grip op zijn/haar geneesmiddelen en gezondheid te krijgen.